Asiakaspalvelu: Puh. 010 320 9122 tai asiakaspalvelu@hopealanka.fi

banners/Hopealankatarjouksia.jpg | 12kb | 200x100

Kaikki_edullisesti200x85

Usein kysytyt kysymykset

Tilaaminen

Voinko muuttaa tilaustani?

Kun tilaus on vahvistettu, sitä ei voi enää muuttaa. Toimitamme tilauksen varastoltamme mahdollisimman pian sen vastaanottamisen jälkeen.

Mikä on tuotteiden toimitusaika?

Tuotteiden toimitusajat vaihtelevat ja ne kerrotaan tuotesivuilla. Lähetämme tuotteet mahdollisimman pian tilauksen vastaanottamisen jälkeen. Katso lisäksi Toimitusehdot.

Minne toimitatte tuotteita?

Toimitamme tuotteita kaikkialle Suomessa. Emme toimita tuotteita ulkomaille.

Voinko peruuttaa tilaukseni?

Voit peruuttaa tilauksesi niin kauan, kun sitä ei ole vielä lähetetty. Homma tapahtuu ottamalla yhteyttä asiakaspalveluun sähköpostilla tai vastaamalla suoraan tilausvahvistukseen. Esimerkiksi, jos huomaat saamastasi tilausvahvistuksesta, että joku tilauksessasi ei osunut kohdalleen, voit perua tilauksen ja tehdä uuden. Hyvitämme peruttujen tilausten rahat mahdollisimman pian.

Milloin tilaamani tuotteet lähetetään?

Mikäli tuote löytyy varastostamme, lähetämme sen samana tai seuraavana arkipäivänä. Mikäli kyseessä on tilaustuote, lähetämme sen sinulle heti, kun tavarantoimittajamme toimittaa sen varastollemme. Toimitusaika vaihtelee tuotteittain ja se ilmoitetaan tuotteen sivulla.

Mitä teen, jos lähetyksestä puuttuu tilaamiani tuotteita?

Jos lähetyksestä puuttuu jokin tuote, ilmota siitä välittömästi asiakaspalveluun. Ole valmis ilmoittamaan tuotteen nimi, tuotenumero ja tilauksen numero. Tutkimme asian mahdollisimman nopeasti ja lähetämme puuttuvan tuotteen sinulle. Mikäli emme voi toimittaa puuttuvaa tuotetta, palautamme tuotteen hinnan sinulle.

Kuinka voin tilata Hopealangan uutiskirjeen?

Voit tilata uutiskirjeen mm. Hopealangan etusivulta oikeasta laidasta.

Maksaminen

Miten tilauksen voi maksaa?

Maksuvaihtoehdot:

  • Verkkomaksu pankkitunnuksilla
  • Maksu Visa, Visa Electron tai MasterCard kortilla
  • Joustoraha - laskulla tai osamaksulla

Milloin maksu veloitetaan tililtäni?

Jos maksat verkkotunnuksilla, maksu veloitetaan tililtäsi välittömästi. Jos maksat Visa, Visa Electron tai MasterCardilla, maksu veloitetaan seuraavan luottokorttilaskusi yhteydessä.

Kuinka turvallista verkossa maksaminen on?

Verkkomaksaminen on turvallista. Maksuoperaattorina toimii Suomen Verkkomaksut, joka hoitaa rahaliikenteen salatulla ja turvallisella yhteydellä. Suomen Verkkomaksut toimii tuhansien verkkokauppojen maksunvälittäjänä.

Voinko ostaa tuotteita laskulla tai osamaksulla?

Kyllä. Valitse maksutavaksi "Verkkopankki tai luottokortti" ja siirry maksamaan. Verkkopankkien linkkien alta löydät Joustoraha - lasku & osamaksu linkin. Laskutuslisä 4,90€.

Alennukset

Miten alennuksiin oikeuttavia kampanjakoodeja käytetään?

Kampanjoiden yhteydessä käytetään koodeja, joiden syöttäminen maksuvaiheessa oikeuttaa sinut saamaan kampanjaan liittyvän alennuksen. Alennus lasketaan tällöin automaattisesti ja näet sen ennen maksuvaihetta. Ennen maksuvaihetta sinulla on mahdollisuus syöttää kampanjakoodi sille kuuluvalle riville. Huolehdi, että syötät koodin ennen maksua. Maksun jälkeen sitä ei voi enää tehdä. Yhdessä tilauksessa voit käyttää vain yhtä koodia kerrallaan.

Kampanjakoodeista tiedotetaan uutiskirjeen kautta ja Hopealangan sivuilla. Tilaa uutiskirjeemme, jotta saat varmasti tiedon kampanjoistamme.

Voinko palauttaa tuotteita, jos olen käyttänyt kampanjakoodia?

Voit palauttaa tuotteet normaalisti, katso Palautukset. Mahdollisten hyvitysten osalta palautamme alennetun ja maksetun hinnan. On mahdollista, ettei kampanjatunnusta voi käyttää uudelleen uuden tuotteen ostamiseen.

Kuinka monesti voin käyttää kampanjatunnusta?

Osa kampanjoistamme on kertaluonteisia ja silloin tunnusta voi käyttää vain kerran. Osa kampanjoista on voimassa tiettyyn aikarajaan saakka ja tällöin koodi on voimassa ilmoitettuun aikarajaan saakka.

Tuotteet

Miten saan lisätietoa tuotteista?

Pyrimme kertomaan tuotteista kunkin tuotteen omalla sivulla. Mikäli haluat enemmän tietoa, voit ottaa yhteyytä asiakaspalveluumme. Vastaamme sinulle mahdollisimman pian.

Voinko ehdottaa uusia tuotteita Megalon Sportin valikoimiin?

Pyrimme jatkuvasti laajentamaan valikoimaamme ja palvelemaan asiakkaidemme tarpeita. Voit ehdottaa uusia tuotteita lähettämällä viestin palautesivujen kautta.

Millainen takuu tuotteilla on?

Tarjoamme kaikille tuotteillemme Hopealangan tuotetakuun. Takaamme tyytyväisyytesi lupaamalla palauttaa rahat takaisin 100% mikäli et ole tyytyväinen tuotteisiin. Palautamme rahat seitsemän (7) työpäivän sisällä mitattuna ajanhetkestä kun saamme palautetut tuotteet.

Maksettu kauppasumma korvataan täysimääräisenä tuotetakuumme mukaan palautettua myyntikuntoista tuotetta/tuotteita vastaan. Yrityksemme toivoo, että asiakas palautuksen yhteydessä kertoo syyn tuotteen/tuotteiden palautukseen.

Palautukset

Miten palautan tuotteen?

Katso Palautukset.

Olen vastaanottanut virheellisen tuotteen

Katso Palautukset

Olen vastaanottanut väärän tuotteen

Katso Palautukset

Milloin saan rahanpalautuksen?

Katso Palautukset

Asiakaspalvelu

Miten voin ottaa yhteyttä asiakaspalveluun?

Voit ottaa yhteyttä lähettämällä sähköpostin osoitteeseen asiakaspalvelu@hopealanka.fi.

Tekniset ongelmat

Kaikista vahvistetuista tilauksista lähetetään sähköposti antamaasi sähköpostiosoitteeseen. Mikäli et saa vahvistusviestiä muutaman tunnin kuluessa etkä ole varma onko tilauksesi vastaanotettu, lähetä viesti osoitteeseen asiakaspalvelu@hopealanka.fi. Varmistamme asian sinulle ensitilassa.

Mikäli saat virheilmoituksen käyttäessäsi sivujamme, lähetä saamasi virheilmoitus asiakaspalvelun sähköpostiosoitteeseen. Ilmoita samalla mitä käyttöjärjestelmää ja selainta (ja sen versiota) käytät sekä url-osoite (web-sivun osoitekentästä), jolla virheilmoitus tuli. Tutkimme asian mahdollisimma pikaisesti ja ilmoitamme sinulle, kun virhe on korjattu.

 

Ostoskori
Ostoskori on tyhjä
Tuotteet ostoskorissasi:
  • Ostoskori on tyhjä