Asiakaspalvelu: Puh. 010 320 9122 tai asiakaspalvelu@hopealanka.fi

banners/Hopealankatarjouksia.jpg | 12kb | 200x100

Kaikki_edullisesti200x85

Hopealangan toimitusehdot

 

Tehdessään tilauksen asiakas hyväksyy nämä yleiset myynti- ja toimitusehdot.

1. Tilaus
Tilaus tehdään ostoskorilla. Tarvittaessa voidaan kuitenkin kaupasta sopia myös sähköpostitse Tilausvahvistus toimitetaan asiakkaan antamaan sähköpostiin. Tuotetilaukseen tulee liittää seuraavat tiedot: Asiakkaan nimi, postiosoite, sähköpostiosoite, puhelin numero ja tilattavien tuotteiden nimet ja tuotekoodit. Jos asiakas ei halua käyttää ostoskoria, tuotetilauksen/tuotekyselyn voi lähettää osoitteeseen:

Asiakaspalvelu

Sähköposti:  
asiakaspalvelu@hopealanka.fi Vastaus 1-2 arkityöpäivän sisään.
Kirjeitse:  

Hopealanka/Megalon Finland Oy

Takatie 6

90440 KEMPELE

Vastaus 1-2 arkityöpäivän sisään kirjeen saavuttua.

2. Toimitus
Toimitusaika on pääsääntöisesti 3 - 7 arkipäivää kaupan syntymisestä laskettuna. Joissakin tuotteissa voi kuitenkin olla pidempi 14 - 90 päivän toimitusaika. Mikäli tuote on loppunut varastosta tai toimituksen kanssa on ongelmia, asiakaspalvelumme pyrkii ottamaan pikaisesti yhteyttä. Hopealanka.fi toimittaa tuotteita Suomeen ja EU-alueelle. Toimitukset tapahtuvat Suomen postin välityksellä. Toimitustapa on myös mahdollista sopia toisin. Myös pikatoimitukset ovat mahdollisia, mutta niistä sovitaan aina erikseen.

3. Hinta ja maksaminen
Oikeudet hinnanmuutoksiin pidätetään. Tilaukseen lisätään toimituskuluja maksu- ja toimitustavan mukaan. Asiakas määrittelee tämän itse tilauksen yhteydessä. Maksu voidaan suorittaa verkkomaksuna tai luottokorttimaksuna. Eri toimitustapojen hinnat löytyvät tuotteiden sivulta kohdasta Toimitustiedot.

Maksut Visa, Visa Electron tai MasterCard-korteilla
Mikäli haluat maksaa Visa, Visa Electron tai MasterCard-korteilla, www.hopealanka.fi toimii ainoastaan tuotteiden ja palveluiden markkinoijana ja lisäksi toimittaa tuotteet ostajalle. Reklamaatioista vastaa Paytrail Oy.

Huomaa että maksun saajana on Megalon Finland Oy.

Paytrail Oy toimii Visa, Visa Electron tai MasterCard-korteilla tehtävissä maksuissa tuotteen myyjänä ja kauppa syntyy asiakkaan ja Paytrail Oy:n välille. Myyjän vastuulla ovat kaikki kauppaan liittyvät velvoitteet. Paytrail Oy on myös maksun saaja.

Paytrail Oy, Y-tunnus: 2122839-7
Ohjelmakaari 10
40500 JYVÄSKYLÄ
Puhelin: 020 7 181830

Verkkopankit
Verkkopankkimaksamiseen liittyvän maksu- ja rahoituspalvelun toteuttaa Paytrail Oy (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oy ostaa maksusuorituksen ja tilittää sen kauppiaalle. Käyttäjän kannalta palvelu toimii aivan kuten perinteinen verkkomaksaminenkin.

4. Tuotetakuu ja palautukset

Tarjoamme kaikille tuotteillemme Hopealangan tuotetakuun. Takaamme tyytyväisyytesi lupaamalla palauttaa rahat takaisin 110% mikäli et ole tyytyväinen tuotteisiin. Palautamme rahat seitsemän (7) työpäivän sisällä mitattuna ajanhetkestä kun saamme palautetut tuotteet. Mikäli haluat, voidaan myös sama summa vaihtaa tuotteisiin, joita on arvossa tai määrässä tuo 10% enemmän.

Esimerkki. Tilaat 1.0 mm hopealankaa 10 metriä. Syystä tai toisesta et ole tyytyväinen lankaan tai sen laatuun. Ilmoitat asiasta meille osoitteeseen asiakaspalvelu@hopealanka.fi ja lähetät samalla tuotteet meille postitse. Vastaanotamme tuotteet ja palautamme rahat tai halutessasi lähetämme sinulle 11 metriä uutta lankaa tai muita tuotteita 7 päivän sisään.

Palautus

Ostajalla on oikeus peruuttaa kauppa ilman syytä neljäntoista (14) päivän kuluessa tuotteen/tuotteiden vastaanottamisesta. Vastaanottamispäivä on tuotteiden lähetyspäivästä kaksi (2) arkipäivää eteenpäin. Maksettu kauppasumma korvataan täysimääräisenä tuotetakuumme mukaan palautettua myyntikuntoista tuotetta/tuotteita vastaan. Yrityksemme toivoo, että asiakas palautuksen yhteydessä kertoo syyn tuotteen/tuotteiden palautukseen.

Asiakaspalautus ohje

Yrityksellämme on Itellan kanssa asiakaspalautussopimus. Tämä tarkoittaa sitä, että asiakkaidemme ei tarvitse maksaa palautuksesta.

  1. Pakkaa tavarat huolellisesti ja liitä mukaan lasku tai lähete.
  2. Merkitse kuoreen: "Asiakaspalautus, Megalon Finland Oy, Sopimus 633079".
  3. Tiputa kuori lähimpään postilaatikkoon tai postitoimistoon.
  4. Asiakaspalvelumme ottaa teihin yhteyttä, kun tuotteet ovat saapuneet. Hyväksymme vain myyntikuntoiset palautukset.

 

5. Asiakasrekisteri
Sitoudumme kunnioittamaan yksilön- ja tietosuojaa ja käsittelemme henkilötietoja vastuullisesti henkilötietolain asettamissa puitteissa. Pyydämme henkilötietoja vain asiakasrekisteriä varten, emme luovuta tietoja ulkopuolisille.

Ostoskori
Ostoskori on tyhjä
Tuotteet ostoskorissasi:
  • Ostoskori on tyhjä