Asiakaspalvelu: Puh. 010 320 9122 tai asiakaspalvelu@hopealanka.fi

Kaikki_edullisesti200x85

Hopealangan toimitus- ja maksuehdot

Tehdessään tilauksen asiakas hyväksyy nämä yleiset myynti- ja toimitusehdot.

1. Tilaus
Tilaus tehdään ostoskorilla. Tarvittaessa voidaan kuitenkin kaupasta sopia myös sähköpostitse Tilausvahvistus toimitetaan asiakkaan antamaan sähköpostiin. Tuotetilaukseen tulee liittää seuraavat tiedot: Asiakkaan nimi, postiosoite, sähköpostiosoite, puhelin numero ja tilattavien tuotteiden nimet ja tuotekoodit. Jos asiakas ei halua käyttää ostoskoria, tuotetilauksen/tuotekyselyn voi lähettää osoitteeseen:

Asiakaspalvelu

Sähköposti:
asiakaspalvelu@hopealanka.fi Vastaus 1-2 arkityöpäivän sisään.
Kirjeitse:

Hopealanka/Wasala Oy

PL 17 90101

Tehtaankatu 5, 90130 Oulu

Vastaus 1-2 arkityöpäivän sisään kirjeen saavuttua.

2. Toimitus
Toimitusaika on pääsääntöisesti 1 - 5 arkipäivää kaupan syntymisestä laskettuna. Mikäli tuote on loppunut varastosta tai toimituksen kanssa on ongelmia, asiakaspalvelumme ottaa pikaisesti yhteyttä. Hopealanka.fi toimittaa tuotteita Suomeen. Toimitukset tapahtuvat Suomen postin tai Matkahuollon välityksellä. Toimitustapa on myös mahdollista sopia toisin.

Jos haluat tilata Ruotsiin, tee tilaus osoitteesta silvernorden.se

Jos haluat tilata muualle Eurooppaan tai Venäjälle, tee tilaus osoitteesta sterlingwire.net

3. Hinta ja maksaminen

Maksuehdot


Checkout on sinulle turvallinen maksutapa. Checkout Finland Oy:llä on Finanssivalvonnan myöntämä maksulaitostoimilupa. Palvelu on Checkout Finland Oy:n (y-tunnus 2196606-6) ylläpitämä, ja Checkout Finland Oy on osa OP Ryhmää.

Checkout-maksunvälityspalvelu välittää maksusi kauppiaalle. Jos tiliotteellasi tai luottokorttilaskullasi näkyy Checkout Finland Oy, olemme välittäneet maksusi.

Verkkokauppa toimii tuotteiden ja palveluiden markkinoijana sekä tuotteiden toimittajana asiakkaalle. Verkkokauppa huolehtii kauppaan liittyvistä lakisääteisistä sekä itse määrittelemistään muista velvoitteista.

Pankkimaksut

Käytössäsi on kaikkien suomalaisten pankkien maksupainikkeet. Voit maksaa Aktian, Danske Bankin, Handelsbankenin, Nordean, Oma Säästöpankin, Osuuspankin, POP-pankin, Säästöpankin, S-pankin ja Ålandsbankenin maksupainikkeilla. Tiliotteellasi maksunsaajana näkyy Checkout Finland Oy, me välitämme maksusi verkkokauppiaalle. Verkkokaupasta sinut ohjataan suoraan omaan pankkiisi suorittamaan maksu turvallisesti.

Maksutoimeksiantopalvelua käyttäessäsi sinua sitoo seuraavat ehdot: Maksutoimeksiantopalvelun ehdot (In English)

Luottokorttimaksut

Voit maksaa verkkokaupassa Visa-, Visa Debit-, Visa Electron-, MasterCard-, Debit MasterCard - ja American Express -korteilla. Verkkokaupassa ovat käytössä kansainväliset Verified by Visa -, MasterCard SecureCode - ja American Express SafeKey -todentamispalvelut. Checkout näkyy maksun saajana korttilaskulla ja välittää asiakkaan maksaman maksukorttimaksun suoraan kauppiaalle. Korttimaksaminen tapahtuu turvallisesti suojatulla maksulomakkeella, eikä maksukortin tietoja tallenneta verkkokaupan järjestelmiin.

Mobiilimaksutavat

Mobiilimaksutavat Pivo, MobilePay ja Siirto ovat sovelluksessa toimivia palveluita, joilla voi maksaa verkko-ostoksia tilisiirtona tililtään tai korttimaksuna kortiltaan hyväksymällä maksun kyseisessä sovelluksessa. Pivolla onnistuvat lisäksi Siirto-maksut, jolloin maksun voi hyväksyä missä tahansa Siirtoa tukevassa sovelluksessa. Apple Pay on Apple-laitteessa toimiva palvelu, jolla voi maksaa ostoksia laitteeseen liitetyltä maksukortilta.

For English version, please click here.

För svensk version, klicka här.

4. Tuotetakuu

Tarjoamme kaikille tuotteillemme Hopealangan tuotetakuun. Takaamme tyytyväisyytesi lupaamalla palauttaa rahat takaisin 110% mikäli et ole tyytyväinen tuotteisiin. Palautamme rahat seitsemän (7) työpäivän sisällä mitattuna ajanhetkestä kun saamme palautetut tuotteet. Mikäli haluat, voidaan myös sama summa vaihtaa tuotteisiin, joita on arvossa tai määrässä tuo 10% enemmän.

Esimerkki. Tilaat 1.0 mm hopealankaa 10 metriä. Syystä tai toisesta et ole tyytyväinen lankaan tai sen laatuun. Ilmoitat asiasta meille osoitteeseen asiakaspalvelu@hopealanka.fi ja lähetät samalla tuotteet meille postitse. Vastaanotamme tuotteet ja palautamme rahat tai halutessasi lähetämme sinulle 11 metriä uutta lankaa tai muita tuotteita 7 päivän sisään.

5. Asiakasrekisteri
Sitoudumme kunnioittamaan yksilön- ja tietosuojaa ja käsittelemme henkilötietoja vastuullisesti henkilötietolain asettamissa puitteissa. Pyydämme henkilötietoja vain asiakasrekisteriä varten, emme luovuta tietoja ulkopuolisille.

Ostoskori
Ostoskori on tyhjä
Tuotteet ostoskorissasi:
  • Ostoskori on tyhjä